ا
-
اثربخشی
ارتباط بین مدیریت دانش با اثربخشی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 41-50]
-
اداره ورزش و جوانان
تعیین رابطه بین سکوت سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 51-61]
-
ایران
موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]
-
ایران
مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]
-
اعتماد سازمانی
ارائه مدل علی روابط عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی با ﺗﺄکید بر نقش واسطه ای اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 29-40]
-
اینستاگرام
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانههای اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]
ب
-
بازارگرایی
تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
-
بازیکنان والیبال
رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]
-
باشگاههای بدنسازی
تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
-
برنامه استراتژیک
تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیکSWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 1-16]
-
برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانههای اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]
-
برندسازی
مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]
ت
-
تحلیل SWOT
تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیکSWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 1-16]
-
تحلیل پوششی داده ها
تحلیل کارآیی و اولویت بندی اداره های ورزش و جوانان استان لرستان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها(DEA) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 85-97]
-
تحلیلرفتگی شغلی
تعیین رابطه بین سکوت سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 51-61]
-
تفکر استراتژیک
مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]
د
-
دانش
ارتباط بین مدیریت دانش با اثربخشی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 41-50]
ر
-
رتبه بندی"
تحلیل کارآیی و اولویت بندی اداره های ورزش و جوانان استان لرستان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها(DEA) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 85-97]
-
رسانههای اجتماعی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانههای اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]
-
رضایتمندی
رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]
-
رقابت پذیری
موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]
-
رویکرد ارزش های رقابتی
طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزش های رقابتی [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 11-27]
س
-
سازمانهای ورزشی
طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]
-
سبک حمایت اجتماعی
رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]
-
سبک رهبری
رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]
-
سبکهای مدیریت تعارض
مهارتهای بنیادی ارتباط و سبکهای مدیریت تعارض سازمانی: مطالعه کارشناسان تربیت بدنی دانشگاههای شهر تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 33-41]
-
سکوت سازمانی
تعیین رابطه بین سکوت سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 51-61]
-
سکوت کارکنان
تعیین رابطه بین سکوت سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 51-61]
ص
-
صنعت ورزش
موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]
ع
-
عدالت سازمانی
ارائه مدل علی روابط عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی با ﺗﺄکید بر نقش واسطه ای اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 29-40]
ق
-
قدرت مبتنی بر تخصص
رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]
-
قصدخرید
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانههای اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]
ک
-
کارایی"
تحلیل کارآیی و اولویت بندی اداره های ورزش و جوانان استان لرستان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها(DEA) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 85-97]
-
کارآفرینی مستقل
تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
-
کارشناسان تربیت بدنی
مهارتهای بنیادی ارتباط و سبکهای مدیریت تعارض سازمانی: مطالعه کارشناسان تربیت بدنی دانشگاههای شهر تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 33-41]
-
کالاهای ورزشی
موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]
-
کمیته ملی پارالمپیک
طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزش های رقابتی [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 11-27]
م
-
مدل معادلات ساختاری
طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]
-
مهارتهای ارتباطی
مهارتهای بنیادی ارتباط و سبکهای مدیریت تعارض سازمانی: مطالعه کارشناسان تربیت بدنی دانشگاههای شهر تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 33-41]
-
موانع
موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]
و
-
واژگان کلیدی: اثربخشی سازمانی
طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزش های رقابتی [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 11-27]
-
ورزش
ارتباط بین مدیریت دانش با اثربخشی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 41-50]
-
ورزش
تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
-
ورزش
مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]
-
ورزش"
تحلیل کارآیی و اولویت بندی اداره های ورزش و جوانان استان لرستان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها(DEA) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 85-97]
-
ورزش قهرمانی بانوان
تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیکSWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 1-16]
ه
-
هیجان کاری
طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]
-
هوشمندی رقابتی
تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
-
هوش هیجانی
طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]
ی
-
یادگیری سازمانی
ارائه مدل علی روابط عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی با ﺗﺄکید بر نقش واسطه ای اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 29-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد