- اردکان، محمدرضا؛ اسکندری، اصغر؛ گیلانی، مریم (1391). رهبری دانش هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی. مطالعات مدیریت راهبردی، 12: 71-100.
- افرازه، عباس (1384). مدیریت دانش (مفاهیم، مدلها، اندازهگیری و پیادهسازی)، چاپ اول، تهران: انتشارات دانشگاه امیرکبیر.
- امیدی، علیرضا؛ تندنویس، فریدون؛ مظفری، امیرعلی (1389). ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی در برخی سازمانهای ورزشی ایران. پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، 2(4): 87-103.
- بهرامی، پروانه (1394). اهمیت مدیریت دانش در پیشرفت و توسعه سازمانها، ماهنامه فولاد، 232: 25-29.
- حاتمی، سعید؛ صابونچی، رضا؛ سبحانی، یزدان (1394). ارائه مدل عوامل کلیدی مدیریت دانش به منظور افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی در وزارت ورزش و جوانان، مدیریت ورزشی، 7 (2): 253-266.
- رئیسی، مجید؛ حسینی، عماد؛ طالبپور، مهدی و نظری، وحید (1392). برازش معادله رگرسیونی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی در سازمانهای ورزشی منتخب کشور، مدیریت ورزشی، 5 (4): 47-65.
- سوری، حسن (1385). ارائه روشی برای بهبود فرآیندهای کسب و کار با استفاده از مدیریت دانش، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علوم و فنون مازندران.
- سیدنقوی، میرعلی؛ نریمانی، مهدی؛ حسینی، حسین (1389). فرهنگ و استراتژی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی: با نگاهی بر مدیریت دانش، چشمانداز مدیریت دولتی، شماره 1: 9-24.
- شاهبندرزاده، حمید؛ محمدی، یگانه؛ حسنپور، رضا (1389). ارزیابی فرهنگ سازمانی نیروی انتظامی و مقایسه آن با دانشگاه علوم پزشکی، سازمان دارایی و کشتیسازی، فصلنامه نظم و امنیت انتظامی، 3 (1): 31-52.
- شیخعلیزاده، محبوب (1390). تحلیل مدل معادلات ساختاری تأثیر سبکهای رهبری و فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران، رساله دکتری، دانشگاه تهران: دانشکده تربیتبدنی و علوم ورزشی.
- قربانیزاده، وجهاله و خالقینیا، شیرین (1388). نقش انتقال دانش ضمنی در توانمندسازی کارکنان، فصلنامه مدیریت منابع انسانی دانشگاه امام حسین، سال اول، 3: 105-85.
- مشبکی، اصغر؛ بستام، هادی؛ دهیادگاری، سعید (1391). ارتقاء عملکرد سازمانی از طریق فراموشی سازمانی هدفمند، مدیریت سلامت، 15(48): 93- 105.
- میرفخرالدینی، سیدحیدر؛ فرید، داریوش؛ صیادی تورانلو، حسین (1388). بکارگیری مدل EFQM در تحلیل ابعاد فرهنگ سازمانی مراکز خدمات درمانی، مجله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد، 17 (2):30- 42.
- نظری، رسول؛ قاسمی، حمید و سهرابی، زهرا (1394). بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی، سبکهای رهبری، فرهنگ سازمانی و اثربخشی مدیران در سازمانهای ورزشی، پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، سال یازدهم، 21، 93-102.
- Chin Tsai, ch, (2009) Study of the correlations between the knowledge management and the administrative effectiveness of general affairs office in the elementary schools in taoyuan country.
- Fey, C. F., & Denison, D. R. (2003). Organizational culture effectiveness: can American theory be applied in Asia? Organization science, 14(6), 686-706.
- Ho, L.‐A. (2011). Meditation, learning, organizational innovation and performance. Industrial management & data systems, 111(1), 113‐ 131.
- Hoffman, J., Hoelscher M. L., Sherif, K. (2005). Social capital, knowledge management and sustained superior performanc, Journal of knowledge management, 9(3), 170- 182.
- Hsu.c. H. (2002). Astructural equation modeling analysis of transformational leadership, organizational culture and organizational effectiveness in Taiwaness sport/fitnessw organization. Desertation for doctoral of sport management. United state saport academy: wwww. Proqest.com.
- Islam, Z., Mahtab, H., Ahmad, Z. (2008). The role of knowledge management practices on organizational context and organizational effectiveness, ABAC Journal, 28 (1): 42-53.
- Judith J. Field. (2007). Knowledge management at WLIC Durban libraries for the future: progress, development and partnerships, IFLA knowledge management. Newsletter issue. 4.
- Ku T.‐H. (2011). How to improve organizational performance through learning and knowledge? International journal of manpower, 32(5), 581‐60.
- Nonaka, I; Takeuchi, H. (1995). The knowledge- creating company, How Japanese companies create the dynamics of innovation, NY: Oxford university press.
- Paquette, S. (2006). Customer knowledge management, Available at http://www. fis.Utoronto.ca/phd/paquette/Documents/paquette%20%20customer%20knowledge%20 management .pdf.
- Probst, G., Stephen, R & kai, R. (2000). Managing knowledge, Building blocks for success, p 30.
- Santos‐Vijande M.L, Lopez‐Sanchez J, respalacios J. (2011). How organizational learning affects a firm's flexibility, competitive strategy and performance. Journal of business research, doi:10.1016/j.jbusres. 09.002(in press).
- Smith. T. A. (2010), knowledge management liked to strategy for organizational effectiveness. Journal of sport science, 12: 120- 134.