- اسدی، حسن؛ کشاورز، لقمان (1392). پیوند رسانه و ورزش، تهران: انتشارات حتمی.
- اعرابی، محمد (1394). دست نامه برنامهریزی استراتژیک، دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ دهم.
- تابش، سعید (1393). تدوین برنامه راهبردی مدیریت هواداران فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، رساله دکتری، دانشگاه خوارزمی.
- جعفری، علیاصغر (1389). منشور رسانه، انتشارات سروش، چاپ سوم.
- خاشعی، وحید (1391). «ارائه الگوی مطلوب تدوین سیاستهای رسانهای»، فصلنامه رسانه، سال بیست و سوم، شماره 1: 29-66
- رضائیان، علی (1393). مبانی سازمان و مدیریت، انتشارات سمت.
- سمیعنیا، مونا؛ پیمانیزاد، حسین؛ جوادیپور، محمد (1392). «آسیب شناسی راهبردی ورزش همگانی در ایران و ارائه راهکارهای توسعه بر اساس مدل SWOT»، مطالعات مدیریت ورزشی، شماره 20:221-238.
- عرب نرمی، بتول (1395). «تلویزیون و ورزش در زندگی روزمره (تحلیلی در پیوند رسانه و ورزش در ایران)»، مدیریت ورزشی، دوره 8، شماره 4: 589-603.
- عرب نرمی، بتول؛ گودرزی، محمود؛ سجادی، نصرالله؛ خبیری، محمد (1394). «نقش تلویزیون در توسعه ورزش قهرمانی مطالعهای در چارچوب نظریه زمینهای»، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، سال بیست و دوم، شماره 4 (پیاپی 84): 33-53.
- قاسمی، حمید و کشکر، سارا (1391). مبانی اجتماعی فرهنگی ورزش، تهران: انتشارات نشر ورزش، چاپ اول.
- قاسمی، حمید؛ تجاری، فرشاد؛ کشکر، سارا (1389). فعالیتهای رسانهای در ورزش، تهران: انتشارات بامداد کتاب.
- کشگر، سارا؛ قاسمی، حمید؛ نظری، علیرضا (1393). «مطالعه میزان وفاداری هواداران فوتبال و نقش تلویزیون در تقویت آن، پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»، سال دهم، شماره نوزدهم: 111-124.
- میناوند، محمدقلی؛ باقری، سعید؛ قاسمی، حمید (1394). «روشهای نهادینه کردن ورزش همگانی از طریق رسانه ملی از دیدگاه کارشناسان، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی»، سال بیست و دوم، شماره 1 (پیاپی 81): 9-34
- Asayesh, L. Karkon, H. (2013). The Challenges of Athletics in Iran: A Delphi Study, Europen Journal of Experiment Biology, 3(6) 6672.
- Hassan, Ali. Daniyal, Muhammad. (2013). Impact of television programs and advertisements on school going adolescents: A case study of Bahawalpur City, Pakistan, Bulgarian Journal of Science and Education Policy, Vol 7:26-37.
- Hwang, Y. Lim, J, S. (2015). "The impact of engagement motives for social TV on social presence and sports channel commitment. Telematics and Informatics, Volume 32, Issue 4: 755-765.
- Jinga, Gh (2013). Romanian Sport Services – Marketing Strategies. International Journal of Economic Practices and Theories, Vol. 3, No. 4: 278-287.