کلیدواژه‌ها = %D9%84%DB%8C%DA%AF %D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1 %D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84 %D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86
پارادایم جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 10، شماره 19، خرداد 1399، صفحه 169-186

10.22084/smms.2020.21915.2627

سجاد سروش؛ سید نصراله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی


تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران از طریق اعتماد

دوره 8، شماره 15، خرداد 1397، صفحه 73-81

10.22084/smms.2018.15691.2161

محمد سیوان نوری؛ مهرداد محرم زاده؛ مجید سلیمانی