3
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزش دانشگاه تربیت معلم
چکیده
هدف از این تحقیق، بررسی تناسب حوزة نشر کتب ورزش و تربیت بدنی با نیازهای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و غرفه های تربیت بدنی در سال 1390 است. این تحقیق به روش توصیفی- تحلیلی اجرا شد و داده های آن به شکل میدانی جمع آوری گردید. جامعة تحقیق عبارت بود از مشتریان کتاب های ورزشی و نمونة 384 نفری از خریداران در نمایشگاه کتاب به طور تصادفی انتخاب شدند. ابزار سنجش تحقیق، پرسشنامه محقق ساخت های حاوی 44 سؤال بود که روایی و پایایی (85%) آن تأیید شد. نتایج نشان داد که کیفیت کتاب ها از بعد طرح و قیمت در بین مشتریان با رشته تربیت بدنی و غیر رشته تربیت بدنی تفاوت معنی داری ندارد، اما میزان شهرت برند ناشران و جایگاه علمی مؤلفین کتب از دیدگاه مشتریان با رشته تربیت بدنی و غیر رشته تربیت بدنی تفاوت دارد (pلذا پیشنهاد می شود که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا دانشکده های تربیت بدنی نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی در رابطه با بازاریابی و ارتباطات ورزشی برای هدایت مؤلفان و ناشران مبتنی بر نیاز مصرف کننده اقدام نمایند.
قاسمی, حمید, کشکر, سارا, & موسوی, محمد. (1391). تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربیت بدنی با نیازهای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و غرفه های تربیت بدنی در سال 1390. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 2(3), 33-50.
MLA
حمید قاسمی; سارا کشکر; محمد موسوی. "تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربیت بدنی با نیازهای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و غرفه های تربیت بدنی در سال 1390". پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 2, 3, 1391, 33-50.
HARVARD
قاسمی, حمید, کشکر, سارا, موسوی, محمد. (1391). 'تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربیت بدنی با نیازهای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و غرفه های تربیت بدنی در سال 1390', پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 2(3), pp. 33-50.
VANCOUVER
قاسمی, حمید, کشکر, سارا, موسوی, محمد. تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربیت بدنی با نیازهای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و غرفه های تربیت بدنی در سال 1390. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 1391; 2(3): 33-50.