هدف این تحقیق، بررسی رابطه اعتماد اجتماعی و مراجعه زنان به باشگاه های ورزشی بود. روش تحقیق، پیمایش بود. جامعة آماری، زنان30-15 ساله شهر جهرم بودند که 336 نفر به عنوان نمونه تعیین و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند. متغیر وابسته تحقیق به صورت کیفی و بر حسب مراجعه یا عدم مراجعه به باشگاه های ورزشی (در طی یک سال گذشته) سنجش شد و جهت سنجش اعتماد اجتماعی از یک مقیاس پژوهشگر ساخته استفاده گردید که با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی تعیین اعتبار سازهای گردید و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفا مورد محاسبه قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد 3/47 درصد زنان در یکسال گذشته به باشگاه های ورزشی مراجعه کرده و 7/52 درصد به باشگاه ها مراجعه نکرده اند. تحلیل رگرسیون لجستیک نیز نشان داد اعتماد اجتماعی رابطه معنا داری با مراجعه زنان به باشگاه های ورزشی دارد و با افزایش اعتماد اجتماعی، احتمال مراجعه زنان به باشگاه های ورزشی بیشتر می شود.
احمدی, سیروس, نادریان, مسعود, & کارگر, سعید. (1392). بررسی رابطة اعتماد اجتماعی و مراجعه زنان به باشگاه های ورزشی. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 3(6), 1-9.
MLA
سیروس احمدی; مسعود نادریان; سعید کارگر. "بررسی رابطة اعتماد اجتماعی و مراجعه زنان به باشگاه های ورزشی". پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 3, 6, 1392, 1-9.
HARVARD
احمدی, سیروس, نادریان, مسعود, کارگر, سعید. (1392). 'بررسی رابطة اعتماد اجتماعی و مراجعه زنان به باشگاه های ورزشی', پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 3(6), pp. 1-9.
VANCOUVER
احمدی, سیروس, نادریان, مسعود, کارگر, سعید. بررسی رابطة اعتماد اجتماعی و مراجعه زنان به باشگاه های ورزشی. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 1392; 3(6): 1-9.