- آرازشی، نوید (1395). طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات رویدادهای ورزشی، رساله دکتری رشته مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، 16.
- ایزدی، بهزاد؛ احسانی، محمد؛ کوزهچیان، هاشم؛ تجاری، فرشاد (1394). «بررسی تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با هواداران بر دوره ماندگاری آنها در لیگ برتر فوتبال ایران»، مدیریت ورزشی، 2(25)، 291-277.
- درویشی، ابوالفضل؛ ناصریپور، مینا؛ دوستی، مرتضی (1396). «شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس»، مدیریت ورزشی، 9 (4)، 679- 695.
- منظمی، امیرحسین؛ نظریان مادوانی، عباس؛ نقیپور گیوی، بهنام (1398). «طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقهای و هویت ملی در هواداران تیمهای ملی والیبال ایران»، مدیریت ورزشی، پاییز، دوره 11، شماره 3، ۵۹۷-۶۰۹
- الهی، علیرضا؛ فتحی، فرهاد (1398). «انگیزههای حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد»، فصلنامه مدیریت و توسعه ورزش، زمستان 1398، شماره 4، پیاپی 20، 64-51.
- Athanasopoulou, Pinelopi; Skourtis, George; Zefeiropoulou, Simokos; George, AssiourasIoannis (2012). “Investigating the Importance of Sports Facilities &Staff for Football Fans”. African Journal of Hospitality, 2(1), 107-116.
- Baena, V. (2018). “The importance of CSR practices carried out by sport teams and its influence on brand love: The Real Madrid Foundation”. Social Responsibility Journal, 14 (1), 61–79.
- Buhler, A., Nufer, G. (2010). “Relationship Marketing in Sport”. First Edition, published by Elsevier, 2 (6), 63-87.
- Cralg, A. Martin. (2013). “Investigating National Football League (NFl) Fan Loyalty”. Journal of Marketing and Competivenes, 7(1), 180-189.
- Do Kim, Y., Magnusen, M. J., Kim, Y., & Kim, M. (2020). “Developing a sport fan equity index”. International Journal of Sports Marketing and Sponsorship. 21(2), 247-266
- Faraji, R., Hemmatinezhad, M., & Taylor, T. (2018). “Critical factors affecting stadiums security”. Journal of applied security research, 13(4), 473-488.
- Fornell, C; Larcker, D. (1981). “Structural equation models with unobservable variables and measurement error”. Journal of Marketing Research, 18(2), 39-41.
- Funk, D. C. (2008). “Consumer behaviour in sport and events: Marketing action”. (1ed.): Elsevier (Oxford). 35.
- George, D., & Mallery, P. (2003). Reliability analysis. SPSS for windows, step by step: A simple guide and reference, 14th edn. Boston: Allyn & Bacon, 222-232.
- Johnson, L. M., Chou, W. H. W., Mastromartino, B., & Zhang, J. J. (2020). Sport fan consumption: Contemporary research and emerging trends. In Handbook. 156.
- Kim, Y. K., Trail, G., & Ko, Y. J. (2011). “The influence of relationship quality on sport consumption behaviors: An empirical examination of the relationship quality framework”. Journal of Sport Management, 25(6), 576-592.
- Palmatier, R. W., C.B. Jarvis., J. R. Bechkoff and F.R. Kardes. (2009). “The Role of Customer Gratitude in Relationship Marketing”. Journal of Marketing, 73(5): 11-18.
- Shajie, K., Talebpour, M., Azimzadeh, S. M., Keshtidar, M., & Jabbari Nooghabi, H. (2019). “Spectators on the Run: Factors Affecting Football Attendance in Iranian Football Matches”. Annals of Applied Sport Science, 8(1), 1-13.
- Silveira, M. P., Cardoso, M. V., & Quevedo-Silva, F. (2019). “Factors influencing attendance at stadiums and arenas”. Marketing Intelligence & Planning. 6(12), 16-171.
- Soyguden, A., Schneider, R. C., Barut, Y., & Imamoglu, O. (2019). “Factors Affecting Stadium Attendance of Professional Football Club Supporters”. Baltic Journal of Sport and Health Sciences, 3(1), 1-14.
- Stevens, P. J. (2009). “Applied Multivariate Statistics for the Social Sciences”, Fifth Edition. 191, 254-261.
- Valenti, M., Scelles, N., & Morrow, S. (2020). “The determinants of stadium attendance in elite women’s football: Evidence from the UEFA Women's Champions League”, Sport Management Review, 23(3), 509-520.
- Yao, H. P., Liu, Y. Z., & Han, C. S. (2012). “Analysis of the Influencing Factors of Multimedia Technical Equipments on the 13th CUBA Basketball Match in Southwest Division”. Procedia Engineering, 29, 4292-4296.
- Yim, B. H., & Byon, K. K. (2020). “Validation of the Sport Fan Model of Goal-Directed Behavior: Comparison to Theory of Reasoned Action, Theory of Planned Behavior, and Model of Goal-Directed Behavior”. Journal of Global Sport Management, 1-21.