- احمدی، فاطمه، رمضانی نژاد، رحیم، برومند، محمدرضا، قادری، سیدنعمت اله (1395). بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران زن در استادیومهای ورزشی ایران، اولین همایش ملی تحولات علوم ورزشی در حوزه سلامت، پیشگیری و قهرمانی.
- اسمعیلی، محسن، احسانی، محمد، کوزه چیان، هاشم و هنری، حبیب (1393). «طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی»، نشریه مطالعات مدیریت ورزشی، شماره 26: 58 – 37.
- جابری، اکبر، نادریان جهرمی مسعود، و مظلومی سوینی، فرزانه (1392). «نقش کیفیت خدمات ورزشگاهها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال»، نشریه پژوهش در علوم ورزشی، شماره 5 : 43-25.
- دوراندیش عبدالمجید، الهی، علیرضا و پورسلطانی زرندی، حسین (1391). «پیشبینی تمایل حضورمجدد مشتریان ورزشی از طریق مولفههای رضایتمندی»، نشریه مدیریت و توسعه ورزش، شماره 1: 98-87.
- سازمان لیگ برتر فوتبال ایران (1396). اسناد موجود، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران.
- سیدجوادین، سیدرضا، خانلری، امیر و استیری، مهرداد (1389). «مدلی از ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان خدمات ورزشی»، فصلنامه المپیک، سال هجدهم، شماره 4 (پیاپی 52) : 54- 41.
- علی دوست قهفرخی، ابراهیم و احمدی، علی (1391). «رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی تماشاگران در ورزشگاههای میزبان لیگ قهرمانان آسیا»، نشریه مدیریت ورزشی، شماره 14: 47- 31.
- فلاحی، احمد، اسدی، حسن، خبیری، محمد (1388). «مقایسه عوامل مؤثر بر حضور تماشاچیان گاهگاهی، منظم و متعصب در مسابقات لیگ برتر فوتبال»، نشریه حرکت، شماره 2: 270 – 247.
- کوزه چیان، هاشم، خطیب زاده، مهدی و هنرور، افشار (1390). «نقش ابعاد کیفیت خدمات گردشگری در رضایتمندی گردشگران ورزشی»، نشریه پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، سال اول، شماه 2 : 32- 19.
- محمودی، احمد، سجادی، نصراله و گودرزی، محمود (1394). «بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)»، نشریه مدیریت ورزشی، شماره 1: 51-31.
- همتی نژاد، مهرعلی، رحمتی، محمدمهدی و صفرزاده، محمد (1395). «شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران»، نشریه مدیریت و توسعه ورزش، شماره 1: 50-37.
هنرور، افشار (1383). عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری ناشی از برگزاری رویدادهای ورزشی بینالمللی در کشور از دیگاه مدیران و دست اندکاران ورزشی و مدیران گردشگری، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران
- Alaghebandi. T.M, (2014), “Examination of the Effect of Service Quality on Spectator Behavioral Intentions Through their Satisfaction (Case Study: Spectators of Mashhad Farsh-Ara futsal Team in Iran Premier League)”, International Review of Management and Business Research, Vol. 3 Issue.2. www.irmbrjournal.com, 1061-1072.
- Barshan. G, Elahi. A & Aghaei. N, (2016), “the impact of satisfaction on attitude loyalty and Intention to revisit of sport customer”, International Journal of Advanced Biotechnology and Research (IJBR), Vol-7, Special Issue3: 41-48, http://www.bipublication.com.
- Bassey. B.E, (2014), “Analysis of Event Quality, Satisfaction and Behavioural Intentions of Attendees of Calabar Festival, Nigeria”, International Journal of Business and Administration Research Review, Vol.2, Issue.4: 1-12.
- Binjwaied. M, Richards. I, O'Keeffe. L-A, (2015), “the Factors Influencing Fans’ Attendance at Football Matches in the Kingdom of Saudi Arabia”, Athens Journal of Sports, Vol. 2, No. 2.
- Bortoluzzo. A.B and et al, (2016), “Ticket consumption forecast for Brazilian championship games”, Revista de Administração, http://dx.doi.org/10.1016/j.rausp.2016.09.007.
- Caruana. A, (2002), “Service quality: The effects of service quality and the mediating role of customer satisfaction”, European Journal of Marketing, (36): 811-828.
- Cheryl .M & Lorne J. A, (2008), “Sport, Recreation and Tourism Event Management: Theoretical and Practical Dimensions”, Published by Elsevier: www.elsevier.com, 35.
- Choi. J.P, (2001), “the influence of service quality on customer satisfaction and repurchase intentions at fitness clubs in South Korea”, Dissartation for PH.D degree. The University of New Mexico, 192-209.
- Douvis. J, (2014), “what makes fans attend professional sporting events?” A review, Advances in Sport Management Research Journal, Vol. 1: 40-70.
- Fornell, C. & Larcker, D. (1981). “Structural equation models with unobservable variables and measurement error”. Journal of Marketing Research, 18(2): 39.
- Gefen, D., Straub, D.W., & Boudreau, M.-C. (2000). “Structural equation modeling and regression: Guidelines for research and practice”. Communications of the Association for Information Systems, 3(1): 89.
- George, D., & Mallery, P. (2003). SPSS for windows step by step: a simple guide and reference, 11.0 update (3rd Ed.). USA: Allyn & Bacon: 112.
- Hair, J. F; Ringle, C. M & Marko, S. (2011). PLS-SEM: Indeed a Silver Bullet. Journal of Marketing Theory and Practice, 19(2): 139–151.
- Hall. J, O’Mahony. B., Vieceli.J, (2010), “An empirical model of attendance factors at major sporting events”, International Journal of Hospitality Management, No. 29: 328-334.
- Henseler.J, Ringle.C & Sinkovics.R, (2009), “the use of partial least squares path modeling in international marketing”. New Challenges to International Marketing. Vol. 20: 277-320.
- Huang.M.J, (2011), “Determinant factors and satisfaction of spectators at the selecting national table tennis team competition in Taiwan”, the 12th ITTF Sports Science Congress, Rotterdam, the Netherlands, 95-100.
- Johnson, M.D, Gustafsson, A. Andreassen, T. W, Lervik, L and Cha J, (2001), “the Evolution and Future of National Customer Satisfaction Index Models”, Journal of Economic Psychology, Vol. 22, No. 2: 217-245.
- Khadem. A, Boroumand. M, Salari. M, (2016), “Effective Factors on Reducing the Number of Spectators in Iran Football Premier League”, Annals of applied sport science, Vol.6:59-66.
- Kim.H.D, LaVetter.D & Lee. J.Hak, (2012), “the Influence of Service Quality Factors on Customer Satisfaction and Repurchase Intention in the Korean Professional Basketball League”, International Journal of APPlied Sports Sciences, Vol. 18, No. 1: 39-58.
- Kouthouris.C & Alexandris.K, (2005), “Can service quality predict customer satisfaction and behavioral intentions in the sport tourism industry? An application of the SERVQUAL model in an outdoors setting”, Journal of Sport Tourism 10 (2): 101–111.
- Lee.S, Petrick. F.J And Crompton, J, (2007), “the Roles of Quality and Intermediary Constructs in Determining Festival Attendees’ Behavioral Intention”, Journal of Travel Research, Vol. 45(4): 402–412.
- Moreno.F.C, Campos.C.P & Hervás.J.C, (2009), “Perceived quality as predictor of satisfaction and future intentions of sporting event spectators”, 17TH EASM Conference, 196-199.
- Stevens.P.J, (2009), Applied Multivariate Statistics for the Social Sciences, Fifth Edition.p: 191, p: 254, p: 261.