هدف از پژوهش حاضر، مقایسة تأثیر آموزش با استفاده از نرمافزار آموزشی و شیوة سنتی در اجرای سرویسهای فور هند و بک هند تنیس روی میز درس تربیت بدنی دانشجویان دختر بود. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش شبهآزمایشی بود. جامعة آماری پژوهش شامل کلیه دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی ساری سال تحصیلی91-1390 در درس تربیت بدنی (تنیس روی میز) که شامل50 نفر بودند. حجم نمونة تحقیق به تعداد 44 نفر بر اساس جدول کرجسی و مورگان انتخاب شدند. نمونهها بهطور تصادفی به دو گروه 22 نفره آزمایش و کنترل تقسیم شدند. گروههای آزمایش و کنترل بهطور جداگانه بهمدت10 هفته بهترتیب با نرمافزار آموزشی و شیوة سنتی آموزش دیدهاند. قبل از اجرای آموزش از دو گروه آزمون بهعمل آمد. پس از پایان 10هفته، از هر دو گروه آزمایش و کنترل از درس مزبور پس آزمون گرفته شد. برای تجزیه و تحلیل نتایج آزمونها، از روشهای آماری توصیفی و استنباطی از جمله t مستقل و با استفاده از نرمافزار SPSS استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین میانگین نمرات پیشآزمون و پسآزمون گروه آزمایش تفاوت معنادار وجود دارد و میانگین نمرات گروه آزمایش از میانگین نمرات گروه کنترل در درس مورد نظر بیشتر بوده و تفاوت بین میانگینها از نظر آماری معنادار است. بهطور کلی، تأثیر نرمافزار آموزشی بر اجرای صحیح و بهتر سرویسهای فورهند و بک هند از شیوه سنتی بیشتر است.
عمادی, سید رسول, شعبانی بهار, غلامرضا, & نعمت زاده, سارا. (1393). مقایسه تاثیر آموزش با استفاده از نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی در اجرای سرویس های فورهند و بک هند تنیس روی میز. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 4(8), 29-40.
MLA
سید رسول عمادی; غلامرضا شعبانی بهار; سارا نعمت زاده. "مقایسه تاثیر آموزش با استفاده از نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی در اجرای سرویس های فورهند و بک هند تنیس روی میز". پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 4, 8, 1393, 29-40.
HARVARD
عمادی, سید رسول, شعبانی بهار, غلامرضا, نعمت زاده, سارا. (1393). 'مقایسه تاثیر آموزش با استفاده از نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی در اجرای سرویس های فورهند و بک هند تنیس روی میز', پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 4(8), pp. 29-40.
VANCOUVER
عمادی, سید رسول, شعبانی بهار, غلامرضا, نعمت زاده, سارا. مقایسه تاثیر آموزش با استفاده از نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی در اجرای سرویس های فورهند و بک هند تنیس روی میز. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی, 1393; 4(8): 29-40.