نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 مدرس/دانشگاه فرهنگیان
2 استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران
3 استاد دانشگاه گیلان
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات
- اخلاصی، امیر؛ وحید مقدم، امیر؛ میر ترابی ثمین سادات. (1393). «بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مطالعه موردی: مشتریان شعب شهر تهران فروشگاههای زنجیرهای تهران)». نشریه بررسیهای بازرگانی، شماره 85، خرداد.
- افجه، سید علیاکبر. (1390). «تعیین نوع تصمیمگیری غالب برای خرید در انواع سبکهای روان نگاشتی والس». مجله مدیریت بازاریابی، شماره 12، پاییز.
- امیرشاهی، میر احمد. (1390). «تأثیر نوگرایی مصرفکنندگان بر سبکهای تصمیمگیری خرید». دو فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین سال اول (3).
- باقری یکتا،سیاوش (1385). «بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مشتریان فروشگاههای زنجیرهای شهروند بر اساس مدل اسپرولز و کندا ». پایاننامه کارشناسی ارشد، مؤسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی تهران.
- بلوریان تهرانی، محمد. (1376). بازاریابی و مدیریت بازار. انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
- ترابی نهاد، فرزانه. (1391). «بررسی عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از مدل اسپرولز و کندال». پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تبریز.صص 12-38.
- ریاحی، اکبر. (1390). «بررسی سبکهای تصمیمگیری مشتریان هنگام خرید محصولات شوینده و پاککننده بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مطالعه موردی در فروشگاههای زنجیرهای رفاه منطقه غرب تهران)»،. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی.
- عزیزی، شهریار. (1391). مجموعة پرسشنامههای بازاریابی. نشر صفار.
- قره چه منیژه؛ عزیزی، شهریار؛ میرهاشمی، الهام سادات (1392). «شناسایی و مقایسه سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکننده میان بانوان شاغل و غیر شاغل در شهر تهران». فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال سوم، شماره 2، تابستان.
- محمدی، سمیه. (1393). «شناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر توسعه خرید اینترنتی کالاهای ورزشی به روش AHP». پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.