- ابوالقاسمی، عباس؛ مرادی، محمد سروش؛ نریمانی، محمد؛ زاهد، عادل (1390). «رابطه ابتکار شخصی، جهتگیری مذهبی و سرمایه اجتماعی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان مراکز تولیدی»، دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 12(1)، 86 - 94.
- احمدی، مالک؛ امانیساری بگلو، جواد؛ معصومی، وحیده (1393). «کاربرد نظریه خودمختاری در پیشبینی عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی»، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 3(2)، 77-88.
- اسدی، فریده؛ مظفری، سیدامیر احمد؛ زارعی، علی (1396). «رابطه مدیریت منابع انسانی با عملکرد سازمانی از دیدگاه کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان ایران»، پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، 7، 13: 23-40.
- افشار نژاد، طاهر؛ همتینژاد، مهرعلی؛ رمضانینژاد، رحیم (1384). «بررسی اثر شرکت در مسابقات علمی- تخصصی روی عملکرد حرفهای معلمان تربیتبدنی»، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده تربیتبدنی دانشگاه گیلان.
- امیری، علینقی؛ همتی، محمد؛ مبینی، مهدی (1389). « اخلاق حرفهای، ضرورتی برای سازمان»، فصلنامه معرفت اخلاقی، 4(13)، 11-17.
- اندام، رضا؛ منتظری، امیر؛ ابویسانی، آسیه (1394). «ارتباط اخلاقکاری، تعهد شغلی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی»، پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، 5 (10)، 61-72.
- اورنگی، عبدالمجید؛ قلتاش، عباس؛ شهامت، نادر؛ یوسلیانی، غلامعلی (1390). «بررسی تأثیر آموزشهای ضمنخدمت بر عملکرد حرفهای معلمان شهر شیراز»، فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 2(5). 95-114.
- آتشروز، بهروز؛ نادری، فرح؛ پاشا، رضا؛ افتخار صعادی، زهرا؛ عسگری، پرویز (1397). «تأثیر الگوی انگیزشی انتظار- ارزش بر انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی»، اشتغال آموزشی و عملکرد تحصیلی درس ریاضی، فصلنامه سلامت روان کودک، 5(2)، 83-94.
- بواسحاقی، منیژه؛ حاجی یخچالی، علیرضا؛ مروتی، ذکراله (1395). «رابطه علی باور خودکارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانشآموزان با میانجیگری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس»، مجله مطالعات آموزش و یادگیری، 8(1)، 1-26.
- جعفری هرندی، رضا؛ سجادی، سید احمد؛ کردلو، حسین؛ علی محمدی، حسین (1396). «ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش»، فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی، 50، 1-22.
- خاکپور، عباس؛ یمنی، محمد؛ پرداختچی، محمدحسن (1387). «رابطه بین ویژگیهای الگوی پنج عاملی شخصیت با دو بعد عملکرد شغلی زمینهای و وظیفهای مدیران مدارس راهنمایی»، فصلنامه روانشناسی کاربردی،2(2)، 564 – 579.
- خدیوی، اسداله؛ سید کلان، سید محمد (1397). «بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان»، دوفصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، 7(18)، 39-70.
- سلیمی، مهدی؛ خداپرست، محبوبه (1396). «اثر فرهنگ سازمانی بر اخلاق حرفهای و عملکرد شغلی اعضای هیئت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی»، پژوهش در ورزش تربیتی، 13، 39-58.
- شاقوزایی، فرزانه؛ مرزیه، افسانه؛ ناستیزایی، ناصر (1397). «رابطه اخلاق حرفهای با کفایت اجتماعی و عملکرد شغلی مطالعه کارکنان سازمان فنی و حرفهای شهرستان زاهدان»، پژوهشهای مدیریت عمومی، 11(39)، 113-134.
- شفیقی، فاطمه؛ کلانتری، مهدی؛ ذوالفقاری زعفرانی، رشید (1397). «تأثیر اخلاق حرفهای بر عملکرد شغلی با توجه به نقش میانجی دینداری در کار»، پژوهشی در نظامهای آموزشی، 12، 985-1008.
- فرزانه، محمد؛ پورکریمی، جواد؛ عزتی، میترا (1394). «بررسی رابطه صلاحیتهای حرفهای با توانمندی روانشناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان». پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 5(2)، 68-88.
- مستحفظیان، مینا؛ خدایی، زهرا؛ رهبری، سمیه (1395). «بررسی اثربخشی دورههای آموزش ضمنخدمت مجازی بر عملکرد شغلی معلمان تربیتبدنی»، پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، 14(28). 183-194.
- مصدقراد، علی محمد؛ جعفری پویان، ابراهیم؛ عباسی، مهدی (1397). «ارزشیابی عملکرد مدیران بیمارستانهای شهر ساری»، فصلنامه بیمارستان، 17(1)، 29-44.
- همتینژاد، مهرعلی؛ رمضانینژاد، رحیم؛ رضایی کمنی، امیر؛ افشارنژاد، طاهر؛ شفیعی، شهرام (1387). «ارزشیابی سیستم ارزشیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی»، حرکت، 38، 111-128.
- هنری، حبیب (1397). «طراحی مدل صالحیتها و ویژگیهای حرفهای معلمین تربیتبدنی و ورزش». مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 5(3)، 55-68.
- Adeyemo, S. A. (2012). “The relationship between effective classroom management and students”, Academic Achievement. EuropeanJournal of EducationalStudies, 4(3), 367-381.
- Arban, A. & Buglino, L. (2003). “A multinational performance model for consolidating balanced scorecards”. Journal of Advances in Engineering Software, 34, 339-349.
- Azizi, N., Haybatollahi, M. (2011). “The impact of teachers’ expectation on assessment of pupils learning achievement”, Journal of Educational Planning and Administration, 4, 337-350.
- Bajrami, A. (2016). “Criteria and tools for teacher performance assessment in Kosovo”, Minister of Education Science and Technology, Sarajevo.
- Cerit, Y. (2011). “The relationship between pre-service classroom teachers’ self-efficacy beliefs and classroom management orientations”, Buca Egltim Fakultesl Dergisi, 30, 156-174.
- Chamundeswari, S. (2013). “Teacher management styles and their influence on performance and leadership development among students at the secondary level”, International Journal of Academic Research in Progressive Education and Development, 2(1), 367-418.
- Chelladurai, P. (2003). “Motivation performance of sport organization’s staff”, Journal of Sport Management, 18, 73-82.
- Chinomona, R. (2012). “The impact of organizational support on work spirituality, organizational citizenship behavior and job performance: The case of Zimbabwe's small and medium enterprises (SME) sector”, African Journal of Business Management, 6(36), 1003-1014.
- Chinomona, R., Sandada, M. (2014). “Organizational support and its influence on teachers job satisfaction and job performance in Limpopo province of South Africa”, Mediterranean Journal of Social Sciences, 5(9), 208-214.
- Copelland, S. (2004). “Classroom management techniques”. Assessment Criteria. Modified from the Assessment Criteria Benchmarks for Now Mexico Teacher Competencies for Licensure Levels, 1, 2, 3.
- Dialoke, I; Nkechi, P. (2017). “Effects of career growth on employee’s performance: A study of non-academic staff of Michael Okpara University of agriculture umudike abia state, Nigeria”, World Journal of Entrepreneurial Development Studies, 1(1). 1-12.
- Goldstein, I. L. (1993). “Training in organization”, 3rd ed. California: Brook Cole Publisher.
- Grasten, A., Wall, A. (2017). “A motivational model of physical education and links to enjoyment, knowledge, performance, total activity and body mass index”, Journal of Sport Science and Medicine, 16(3), 318-327.
- Gray, C., Stark, P. (2007). “Essential teaching skills”. University Sheffield Medical.
- Hanif, R., Pervez, S. (2004). “Development and validation of teacher job performance scale”, Pakistan Journal of Psychology Research, 19(3), 89-104.
- Hasbay, D., Altındag, E. (2018). “Factors that affect the performance of teachers working in secondary-level”, Academy of Educational Leadership Journal, 22(1), 1-19.
- Hervie, D. M., Winful, E. (2018). “Enhancing teachers’ performance through training and development in Ghana education service”, Journal of Human Resource Management, 6(1), 1-8.
- Heskett, B. (1980). “Dilemmas in training for transfer and retention”, Applied Psychology. 46(4), 317-339.
- Hutabarat, W. (2015). Investigation of teacher job-performance model. Published by Canadian Center of Science and Education, 11(18), 295-304.
- Inayatullah, A., Jehangir, P. (2012). “Teachers job performance: the role of motivation”, Abasyn Journal of Sciences, 5(2). 78-99.
- Johnson, S., Cooper, C., Cartwright, S., Donald, I., Taylor, P., Millet, C. (2005). “The experience of work related stress across occupations”, Managerial Psychology, 20(2), 87-178.
- Khademian, N. (2016). “The effect of leadership style on professional ethical behavior: An empirical study in cement factory”, Journal of Entrepreneurship, Business and Economics, 4(1), 24-29.
- Mabagala, S. Mwisukha, A., Mwang, P. W., Muindi, D. M. (2013). “Physical education teacher, knowledge on the professional code of ethic and conduct in Tanzania”, Research and Policy Studies’, 4(4), 690-697.
- Maclean, I. F. (2018). “In service training and teacher’ job performance in public senior secondary schools in River”, International Journal of Scientific Research in Education, 11(9), 499-520.
- Marchant, T. (1999). “Strategies for improving individual performance and job satisfaction at Meadowvale Health”, Journal of Management Practice, 2(3), 63-70.
- Mark, A. (2015). “Factor influencing teacher motivation and job performance in Kibaha district”, Tanzania. Dissertation in education, University of Tanzania.
- Miao, R. T. (2011). “Perceived organizational support, job satisfaction, task performance and organizational citizenship behavior in china”, Journal of Behavioral Applied Management, 12(2), 105-127.
- Napitupulu, S., Haryono, T., Riani, A., Sawitri, H., Harsono, M. (2017). “The impact of career development on employee performance: An empirical study of the public sector in Indonesia”, International Review of Public Administration, 22(3), 276 – 299.
- Ozbek, O. (2007). The level of compliance of physical education teacher with professional ethics codes. Eric, Clearinghouse Publisher.
- Piaro, M. (2018). “Classroom management and students’ academic performance in public secondary schools in rivers state”, International Journal of Scientific Research in Education, 11(5), 940-963.
- Propper, C. Deborah, W. (2003). “The use and usefulness of performance measures in the public sector”. The Centre for Market and Public Organisation 03/073, Department of Economics, University of Bristol, UK.
- Selamat, N., Samsu, N. Z., Mustafa Kamalu, N. S. (2013). “The impact of organizational climate on teacher’s job performance”, Educational Research, 2(1), 71-82.
- Serin, H. (2017). “Developing the teaching profession: factors influencing performance”, International Journal of Social Sciences & Educational Studies, 4(2), 10-14.
- Serin, H. (2017). “Developing the teaching profession: factors influencing teachers’ performance”, International Journal of Social Sciences & Educational Studies, 4(2), 10-14.
- Spector, P.E. (2000). “Development of the work locus of control scale”, Journal of Organizational Psychology, 25, 389-414.
- Tsangaridou, N. (2017). “Early childhood teachers’ views about teaching physical education: challenges and recommendations”. Physical Education and Sport Pedagogy. 22(3), 283-300.
- Yaghobi, A., Ozrudi, M. F. (2015). “Relationship between organizational culture and knowledge management with professional ethic in physical education administrative staff”, (1), 191-195.
- Yildis, N. G. (2017). “Classroom management and student achievement”, Analysis Journal of Educational Science International, 7(1), 155-183.
- Young, A. G., Pearce, s. (2013). “A beginner's guide to factor analysis: Focusing on exploratory factor analysis”, Tutorials in Quantitative Methods for Psychology, 9(2), 79-94.