- امیری، محمدرضا؛ کرمی، سمیرا؛ فرهادی، آرزو؛ رضائی، نفیسه؛ زارعیان، سپیده (2016). «ارزیابی وبسایتهای بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان بر اساس شاخصهای وبسنجی در سال 1393»، مجله علمی پژوهان. شماره 2، دوره 14، 53-61.
- باغبان، حجت؛ تودار، سیدرسول؛ سام دلیری، زینب؛ ناصری مالوانی، علیرضا (1390). «ارزیابی وب سایتهای دانشگاههای آزاد اسلامی و جایگاه وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این نظام»، فصلنامه فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، سال اول، شماره چهارم.
- باقری نسب، فریده (1390). «بررسی و رتبهبندی وب سایتهای فارسی مذهب شیعه با استفاده از معیارهای سیلبرگ، اس. ام. آر. تی. و اَکشن فور هلس»، تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 17 (2)، 305-336.
- نازدار، پروین؛ فراهانی، ابوالفضل؛ پروین، ناهید؛ ابراهیم حصاری، سامان (2017). «ارزیابی کیفیت وب سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)»، فصلنامه علمی ترویجی مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، 4(16), 13-24.
- جانسون، ریچارد آرنولد، ویچرن، دین دبلیو (1379). «تحلیل آماری چند متغیری کاربردی، ترجمه حسینعلی نیرومند»، مشهد: انتشارات دانشگاه فردوسی، چاپ اول.
- جاوید، مجید؛ اسدی، حسن؛ گودرزی، محمود؛ محمدی ترکمانی، احسان (2013). «نقش اینترنت و رسانههای نوین در بازاریابی گردشگری ورزشی»، فصلنامه علمی- پژوهشی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 1(3)، 43-49.
- حاجیزین العابدینی محسن؛ عصاره، فریده (1386). «وب سنجی: اصول و مبانی، مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات»، 18(3)، 189- 212.
- حبیبپور، کرم؛ صفری، رضا (1390). راهنمای جامع کاربرد SPSS در تحقیقات پیمایشی: تحلیل دادههای کمی، تهران: چاپ چهارم انتشارات لویه (متفکران).
- داستانی، میثم؛ دانش، فرشید؛ اکرامی، علی (1392). «تحلیل وب سنجی نشریات علوم پزشکی ایران»، مدیریت اطلاعات سلامت. 10 (3): 448-441.
- سپهری، محمدمهدی؛ کارگری، مهرداد (1391). «بهبود الگوریتم خوشهبندی مشتریان برای توزیع قطعات یدکی با رویکرد داده کاوی (k-means)»، نشریه بینالمللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید، دوره 23، شماره 2، 240 تا 249.
- سهرابی، بابک؛ عابدین، بابک (2010). «ارزیابی ساختار وب سایت با استفاده از مدلسازی رفتار بازدیدکنندگان: یک مطالعه موردی»، پژوهشهای مدیریت در ایران، دوره 11، شماره20، 115-140.
- سهیلی، فرامرز؛ دانش، فرشید؛ فتاحی، رحمت الله (1391). «کاربردهـای وبسـنجی در سـنجش ارتباطـات علمی، فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و ساماندهی اطلاعات»، دوره 23، شماره 1، 149-163.
- شفیعی، شهرام؛ رضایی صوفی، مرتضی؛ افروزه، حکیمه (2016). بررسی محتوای وب سایت منتخبی از فدراسیون ورزشهای ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس. ام. آر. تی و اکشن فور هلس، فصلنامه علمی- ترویجی مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، 3(11)، 35-41.
- سید عامری، میرحسین؛ کاشف، میرمحمد؛ محسنیان فر، سیدحسن (1390). «اینترنت و نقش آن در مدیریت ورزشی»، رشد آموزش تربیت بدنی، بهار 1390، شماره 38.
- عبدالهی، حسین؛ بازرگان، حسین (2013). «ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهرهوری آموزشی اعضای هیأت علمی»، فصلنامه اندازهگیری تربیتی، 3(11)، 55-76.
- عبداللهی، مجید؛ فرهادی، آیدا؛ حسنزاده، دلارام (2016). «وبسنجی وبسایت دانشگاههای مجازی ایران در سال 1392»، پژوهشنامه علمسنجی، 1(2)، 85-98.
- عبدوی، فاطمه؛ غلامیان، سمیه (2015). «بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت وبسایتهای فدراسیونهای ورزشی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی»، فصلنامه علمی- ترویجی مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، 3(9)، 30-40.
- عرفانمنش، محمدامین؛ دیدگاه، فرشته (1388). «ارزیابی ظاهری، ضریب تأثیرگذاری و میزان بازدید از وبسایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران»، تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی، دوره 15، شماره 3 (پیاپی 58). 169- 191.
- علیزاده زوارم، علی؛ پویا، علیرضا (2017) ارزیابی و خوشهبندی بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری ایران بر اساس شاخصهای ترافیکی وبسایت، مجله پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، 7(1)، 189-206.
- غریبه نیازی، منیره؛ کربلا آقایی کامران، معصومه (1394). «ارزیابی وب سایتهای دانشگاههای دولتی ایران با روش نمایه ارزیاب وب، پژوهشنامه علمی سنجی»، دوره 1، شماره 2، 31-50.
- فتحی، فرید (2012). «ارزیابی کیفیت وب سایتهای فدراسیونهای ورزشی منتخب»، پژوهشنامه اقتصاد و بازاریابی ورزش، 1(4)، 17-36.
- فرجپهلو، عبدالحسین (1385). تحلیل محتوایی وبسایتهای دانشگاهی و تحقیقـاتی ایران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کتاب سال هفدهم، شماره 1،(پیاپی 65).
- قاسمی میمندی، مهرداد؛ محمدآبادی، محمدرضا؛ منتظری، مهدیه (2016). «ارزیابی ساختار ژنتیکی شتر با استفاده از روشهای PCA و خوشهبندی سلسله مراتبی»، مجله بیوتکنولوژی کشاورزی، 8 (3)، 83-96.
- نباتعلی، قاسم؛ جلالی دیزجی، علی (1390). «بررسی وبگاههای ادارات کل کتابخانههای عمومی ایران: مطالعه وبسنجی»، تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی، 17 (2)، 197-225.
- هومن، حیدرعلی (1390). «تحلیل دادههای چند متغیری در پژوهش رفتاری»، تهران: چاپ سوم انتشارات پیک فرهنگ.
- Aguillo, I. F., Ortega, J. L., & Fernández, M. (2008). Webometric ranking of world universities: Introduction, methodology, and future developments. Higher education in Europe, 33(2-3), 233-244.
- Bertot, J.C., Snead, J.T., Jaeger, P.T. & McClure, C.R. (2006). Functionality, usability and accessibility: Interactive user-centered evaluation strategies for digital libraries, Performance Management and Metrics, 7 (1): 17-28.
- Braynik, G. (2003). Atomatic Web Usability Evaluation: What Need to be done?. 6th Conference on Human Factors & the web.
- Chiu, W., & Won, D. (2016). Relationship between sport website quality and consumption intentions: application of a bifactor model. Psychological reports, 118(1), 90-106.
- Ddvece, C. Lapiedra, R. & Palacios, D. (2013). Website Effectiveness for Tourism Accommodaion Companies. Strategies in E-Business: 55-65.
- Gao Y., Liwen V. (2005). “Web hyperlink profiles of new sites: A comparison of newspapers of USA, Canada and China”; Aslib Proceeding: New Perspectives, 57(5): 398-411.
- Hur, Y., Ko, Y. J., & Valacich, J. (2011). A structural model of the relationships between sport website quality, e-satisfaction, and e-loyalty. Journal of sport management, 25(5), 458-473.
- Napagoda, C. (2013). Web Site Visit Forecasting Using Data Mining Techniques. International Journal Of Scientific & Technology Research, 2(2): 170-174.
- Noruzi A. (2006). The Web Impact Factor: A Critical Review. The Electronic Library, 24(4): 490‐500.
- Osareh, F. (2003, August). Mapping the structure of library and information schools (LIS) websites using cluster and multidimensional. In International Conference on Scientometrics and Informetrics, 9th (25-29).
- Ūsas, A., Jasinskas, E., Štreimikienė, D., Švagždienė, B., & Simanavičius, A. (2018). Quality evaluation of internet websites which represents the lithuanian basketball through consumers approach. Economics and Management.