- برومند سرکرده، رویا (1394). رابطه کیفیت خدمات با رضایت استفاده کنندگان زن از ایستگاه های تندرستی منطقه 2 شهرداری تهران، پایاننامه کارشناسیارشد تربیتبدنی و علوم ورزشی- گرایش مدیریت ورزشی، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.
- پایگاه خبری تابناک (1395). چرا ورزشگاهها هر روز خالیتر میشود. کد خبر 649232، تاریخ انتشار 27 آذرماه.
- حمزهپور خردمندی، مصطفی (1391). ارتباط کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری با قصد آتی مشتریان باشگاه های پرورش اندام استان مازندران، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی، دانشگاه شمال.
- خطیبزاده، مهدی؛ کوزهچیان، هاشم؛ هنرور، افشار (1392). «نقش کیفیت خدمات گردشگری ورزشی در تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی»، مطالعات مدیریت ورزشی، شماره 17: 204-189.
- داوری، علی؛ رضازاده؛ آرش (1393). معادلات ساختاری با نرمافزار PLS، چاپ سوم، تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
- شیخی، آزاده؛ شافعی، رضا؛ فاروقی، هیوا (1393). «بررسی عوامل مؤثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی»، مدیریت بازاریابی، شماره 22: 97-76.
- غزال، سعدالدین (1392). بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیاترفتاری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک مهر اقتصاد استان سمنان)، پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اقتصادی، دانشکده علوم اقتصاد، دانشگاه سمنان.
- فلاحی، احمد (1387). مطالعه و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر حضور تماشاچیان فوتبال لیگ برتر ایران با رویکرد بازاریابی، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته تربیتبدنی- گرایش مدیریت ورزشی، دانشکده تربیتبدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تهران.
- ناوخاصی، جمیل (1392). رابطه انگیزش با رفتار خرید تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران، مطالعه موردی تماشاگران پرسپولیس. پایاننامه کارشناسیارشد تربیتبدنی و علوم ورزشی- گرایش برنامهریزی، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.
- Alfini, J. J. (2006). Mediation theory and practice. Lexis Nexis Matthew Bender.
- Barreda, A. A., Bilgihan, A., & Kageyama, Y. (2015). The Role of Trust in Creating Positive Word of Mouth and Behavioral Intentions: The Case of Online Social Networks. Journal of Relationship Marketing, 14(1), 16-36.
- Dabholkar, P. A., Thorpe, D. I., & Rentz, J. O. (1995). A measure of service quality for retail stores: scale development and validation. Journal of the Academy of Marketing Science, 24(1), 3-16.
- HaoSuan,. S, L., Balaji, M., & Kok Wei, K. (2015). An Investigation of Online Shopping Experience on Trust and Behavioral Intentions. Journal of Internet Commerce, 14(2), 233-254.
- Howard, D. R., & Crompton, J. L. (1995). Financing Sport, Fitness Information Technology. Inc. Morgantown, WV.
- Hsieh, Y. C., & Hiang, S. T. (2004). A study of the impacts of service quality on relationship quality in search-experience-credence services. Total Quality Management & Business Excellence, 15(1), 43-58.
- Jiewanto, A., Laurens, C., & Nelloh, L. (2012). Influence of Service Quality, University Image, and Student Satisfaction toward WOM Intention: A Case Study on Universitas Pelita Harapan Surabaya. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 40, 16-23.
- Kassim, N., and Nora, A.(2010),The effect of perceived service quality dimensions on customer satisfaction, trust, and loyalty in e-commerce setting , Journal of Marketing, Vol.22,No.3 , pp.351-371.
- Macpherson, T., Garland, R., & Haughey, K. (2000). Attracting fans to the game. Visionary Marketing for the 21st Century: Facing the Challenge 745, 749.
- Pavlou, P. A. (2003). Consumer acceptance of electronic commerce: Integrating trust and risk with the technology acceptance model. International journal of electronic commerce, 7(3), 101-134.
- Ponte, E. B., Carvajal-Trujillo, E., & Escobar-Rodríguez, T. (2015). Influence of trust and perceived value on the intention to purchase travel online: Integrating the effects of assurance on trust antecedents. Tourism Management, 47, 286-302.
- Purnasari, H., & Yuliando, H. (2015). How Relationship Quality on Customer Commitment Influences Positive e-WOM. Agriculture and Agricultural Science Procedia, 3, 149-153.
- Shank, M. D., & Lyberger, M. R. (2014). Sports marketing: A strategic perspective: Routledge.
- Shonk, D. J., Bravo, G. A., Velez-Colon, L., & Lee, C. (2017). Measuring Event Quality, Satisfaction, and Intent to Return at an International Sport Event: The ICF Canoe Slalom World Championships. Journal of Global Sport Management, 1-17.
- Su, L., Swanson, S. R., & Chen, X. (2016). The effects of perceived service quality on repurchase intentions and subjective well-being of Chinese tourists: The mediating role of relationship quality. Tourism Management, 52, 82-95.
- Theodorakis, N. D., Alexandris, K., Tsigilis, N., & Karvounis, S. (2013). Predicting spectators’ behavioural intentions in professional football: The role of satisfaction and service quality. Sport management review, 16(1), 85-96.
- Wu, H. C., & Li, T. (2014). A study of experiential quality, perceived value, heritage image, experiential satisfaction, and behavioral intentions for heritage tourists. Journal of Hospitality & Tourism Research, 41(8), 904-944.