- اردلان، امید؛ محمدی فاتح، اصغر و الوانی، سید مهدی (1396). «تدوین الگوی مدیریت دانش (شناسایی زیرساختها، ابزارها و حوزه های دانشی)»، مجله مدیریت توسعه و تحول، شماره 30، پاییز 96، 30-13.
- ایرانبان، سید جواد (1396). «شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش و رابطه آن با مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی»، فصلنامه علمی- پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال هشتم، شماره 2، تابستان 96، 142-127.
- بازرگان، عباس (1393). مقدمهای بر روشهای تحقیق کیفی و آمیخته، رویکردهای متداول در علوم رفتاری، تهران: نشر دیدار، چاپ چهارم.
- داوودی، علی و رضازاده، آرش (1392). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار پی ال اس، تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ اول.
- ربیعی مندجین، محمدرضا و رمضانی میمی، معین (1396). «بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مزیت رقابتی با تأکید بر نقش واسطهای نوآوری فناوری در سازمان زیباسازی شهر تهران»، مجله مدیریت شهری، شماره 48، پاییز 96، 202-187.
- موسیوند، مریم و فرازیانی، فاتح (1394). «تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان، کاربرد تحلیل مسیر»، مجله مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، سال سوم، شماره 10، زمستان 94، 21-11.
- میرز، لاورنس اس و گامست، گلن (2006). پژوهشهای چندمتغیره کاربردی، طرح و تفسیر، ترجمه پاشاشریفی، حسن و همکاران 1391، تهران: نشر رشد، چاپ اول.
- نادری، عزت اله و سیف نراقی، مریم (۱۳۹۰). روشهای تحقیق و چگونگی ارزشیابی آن در علوم انسانی (با تأکید بر علوم تربیتی)، تهران: نشر ارسباران.
- هومن، حیدرعلی (1391). مدلیابی معادلات ساختاری با کمک نرمافزار لیزرل، تهران: انتشارات سمت، چاپ پنجم.
- Davenport, TH., & Prusak, L., (1998). “Working knowledge: How organizations manage what they know”. Boston, Harvard Business School Press, 1-15.
- Erhardt, N., Martin, R. C., & Harkins J., (2014). “Knowledge flow from the top: the importance of teamwork structure in team sports”. European Sport Management Quarterly, Vol. 14, Issue. 4, 375-396.
- Halbwirth, S., & Toohey K., (2001). “The Olympic games and knowledge management: a case study of the Sydney organizing committee of the Olympic games”. European sport management quarterly, Vol. 1, Issue. 2, 91-111.
- Holt, Daniel T., Bartczak, Summer E., Clark, Steven W., & Trent Martin R., (2007). “The development of an instrument to measure readiness for knowledge management”. Knowledge Management Research & Practice, Vol. 5 No. 2, 75-92.
- Hung, C. Y., Huang, S. M., Lin, Q. P., & Tsai, M. L., (2005). “Critical factors in adopting a knowledge management system for the pharmaceutical industry”. Industrial management and data systems, Vol. 105, Issue. 2, 164-183.
- Jason, F., & Olsen, K., (2015). “Knowledge management capabilities and firm performance: A test of universalistic, contingency and complementarity perspectives”. Expert Systems with Applications, Vol. 42, 1178-1188.
- Jennex, M. E., & Olfman, L., (2004). “Assessing knowledge management success/effectiveness models”. System sciences, Proceedings of the 37th Annual Hawaii International Conference on.
- Kuan, Y. W., (2005). “Critical success factors for implementing KM in small and medium enterprises”. Industrial Management & Data Systems, Vol. 105, No. 3, 261-279.
- Lawson, S., (2003). “Examining the relationship between organizational culture and knowledge management”. Doctoral dissertation, Nova Southeastern University.
- Lee, V. H., Foo, A. T. L., Leong, L. Y., & Ooi, K. B., (2016). “Can competitive advantage be achieved through knowledge management? A case study on SMEs”. Expert Systems with Applications, 65, 136 -151.
- Ling, C. W., Sandhu, M. S., & Jain, K. K., (2009). “Knowledge sharing in an American multinational company based in Malaysia”. Journal of Workplace Learning, Vol. 2, No. 2, 125-142.
- Maditinos, D., chatzoudes, D., Tsairidis, C., & Theriou, G., (2011). “The Impact of Intellectual Capital on Firms Market Value and Financial Performance”. Journal of Intellectual Capital, Vol. 12, Issue. 1, 132-151.
- Mills, M. A., & Smith, T. A., (2011). “Knowledge management and organizational performance: a decomposed view”. Journal of Knowledge Management, Vol. 15, No. 1, 156-171.
- Ming Pi, S., Liao, H. L., Liu, S. H., & Peng, S. Y., (2011), “Using knowledge management systems to enhance cooperative learning”. Advanced materials research. Vol. 187. 416-421.
- O'Reilly, N. O., & Knight, P., (2007). “Knowledge management best practices in national sport organizations”. International journal of sport management and marketing Issue, Vol. 2, No. 3, 264-280.
- Parent, M. M., McDonald D., & Goulet, G., (2014). “The theory and practice of knowledge management and transfer: The case of the Olympic Games”. Journal of Sport Management Review, Vol. 17, Issue. 2, 205-218.
- Revilla, E., Rodriguez, B., & Prieto, P., (2009). “Information technology as knowledge management enabler in product development”. European journal of innovation management, Vol. 12, No. 3, 346-363.
- Todorovic, M.L., Petrovic, D.C., mihic, M. M ., Obradovic, V. L., & Bushuyev, S. D., (2015). “Project success analysis framework: A knowledge-based approach in project management”. International Journal of project Management, Vol. 33, No. 4, 772-783.
- Trivella. L., & Dimitriosb, N. K., (2015). “Knowledge management strategy within the higher education the case of Greece”. International Conference on Strategic Innovative Marketing, IC-SIM 2014, September 1-4, 2014, Madrid, Spain, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 175, 488 – 495.
- Wang, E., Klein, G., & Jiang, J. J., (2007). “IT support in manufacturing firms for a knowledge management dynamic capability link to performance”. International Journal of Production Research, Vol. 45, No. 11, 2419-2434.
- Wenhui, H., & Zhen, Zh., (2011). “Innovation of management model of sport event based on knowledge management”. Product Innovation Management (ICPIM), 2011 6th International Conference on, 644-649.
- Wong K. Y., & Aspinwall, E., (2005). “An empirical study of the important factors for knowledge-management adoption in the SME sector”, Journal of Knowledge Management, Vol. 9, No. 3, PP: 64-82.
- Zheng, W., Yang, B., & Mclean, G. N., (2010). “Linking organizational culture, structure, strategy, and organizational effectiveness: Mediating role of knowledge management”. Journal of Business Research, Vol. 63, No.7, 763-771.