- اخلاصی، امیر؛ وحید مقدم، امیر؛ میر ترابی ثمین سادات. (1393). «بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مطالعه موردی: مشتریان شعب شهر تهران فروشگاههای زنجیرهای تهران)». نشریه بررسیهای بازرگانی، شماره 85، خرداد.
- افجه، سید علیاکبر. (1390). «تعیین نوع تصمیمگیری غالب برای خرید در انواع سبکهای روان نگاشتی والس». مجله مدیریت بازاریابی، شماره 12، پاییز.
- امیرشاهی، میر احمد. (1390). «تأثیر نوگرایی مصرفکنندگان بر سبکهای تصمیمگیری خرید». دو فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین سال اول (3).
- باقری یکتا،سیاوش (1385). «بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مشتریان فروشگاههای زنجیرهای شهروند بر اساس مدل اسپرولز و کندا ». پایاننامه کارشناسی ارشد، مؤسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی تهران.
- بلوریان تهرانی، محمد. (1376). بازاریابی و مدیریت بازار. انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
- ریاحی، اکبر. (1390). «بررسی سبکهای تصمیمگیری مشتریان هنگام خرید محصولات شوینده و پاککننده بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مطالعه موردی در فروشگاههای زنجیرهای رفاه منطقه غرب تهران)»،. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی.
- عزیزی، شهریار. (1391). مجموعة پرسشنامههای بازاریابی. نشر صفار.
- قره چه منیژه؛ عزیزی، شهریار؛ میرهاشمی، الهام سادات (1392). «شناسایی و مقایسه سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکننده میان بانوان شاغل و غیر شاغل در شهر تهران». فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال سوم، شماره 2، تابستان.
- محمدی، سمیه. (1393). «شناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر توسعه خرید اینترنتی کالاهای ورزشی به روش AHP». پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.
- Be t t lnan, J .R. , 1979, A n Information Processing Theory of Consurner Choice, (Addison Weslep Re ading, Massachusetts)
- Canabal,M.E.(2001), “Decision making styles of young south Indian consumers: An Exploratory study”, college student journal. Vol36,NO 1,PP.12-19.
- Decon,R.E,& Fire Baugh, F,M.(1975) “Home management: contet and concepts
- Boston” Houghton Mifflin company.pp12-17 .
- Jacoby. J and Chesnat, R,W(1978) “Brand loyaity : measurement and management” (John wiley& sonsNew.york )pp40-53.
- 15-Miler,B,& Sproles,G (1985) “From perfectionism to faddism: measuring consumers decision-making styles. Proceeding” American council on consumer in terests,pp79-85.
- 16- Mokhlis. S.& al(2009), “ decision-making styles of young malay, chinese and indian consumers in Malaysia”. Asian social science, journal. Vol 5, no, 12.pp.9-20.
- Mowen,j.(1998). “ Consumer decision making”” journal of consumer marketing,5(1),p,15-25).
- zhou, j x & Park,j e, yu,j (2010), “ consumer innovativeness and shopping styles”, journal of consumer marketing, vol.27 no.5,pp.437-446.
- Schiffman, l, g,& kanuk,l,l,(2002) “ consumer behavior”, prentice-hall,international,7thed.p.7-25.
- Scarlett Wesley, melodyieitew, Arch G.Woodside(2006) “ coosomer decision-making styles anmall shopping behavior”. ,journal of Business research 59 ,pp.535-548d
- . Sproles, G. B, & Kendall, E. L,(1986) “ Methodology for Profiling Consumers Decision-Making Styles”, Journal of Consumer Affairs, 20(2), 267-279,
- Tianna, L.I(2014), “Consumer Decision-Making Styles in Sport Products: Gender and Age Group Differences”,2014 North American Society for Sport Management Conference.poster,pp533-534.