نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثربخشی ارتباط بین مدیریت دانش با اثربخشی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 41-50]
  • اداره ورزش و جوانان تعیین رابطه بین سکوت سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 51-61]
  • ایران موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]
  • ایران مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]
  • اعتماد سازمانی ارائه مدل علی روابط عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی با ﺗﺄکید بر نقش واسطه ای اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 29-40]
  • اینستاگرام شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]

ب

  • بازارگرایی تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
  • بازیکنان والیبال رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]
  • باشگاههای بدنسازی تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
  • برنامه استراتژیک تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیکSWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 1-16]
  • برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]
  • برندسازی مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]

ت

  • تحلیل SWOT تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیکSWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 1-16]
  • تحلیل پوششی داده ها تحلیل کارآیی و اولویت بندی اداره های ورزش و جوانان استان لرستان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها(DEA) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 85-97]
  • تحلیل‌رفتگی شغلی تعیین رابطه بین سکوت سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 51-61]
  • تفکر استراتژیک مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]

د

  • دانش ارتباط بین مدیریت دانش با اثربخشی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 41-50]

ر

  • رتبه بندی" تحلیل کارآیی و اولویت بندی اداره های ورزش و جوانان استان لرستان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها(DEA) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 85-97]
  • رسانه‌های اجتماعی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]
  • رضایتمندی رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]
  • رقابت پذیری موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]
  • رویکرد ارزش های رقابتی طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزش های رقابتی [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 11-27]

س

  • سازمان‌های ورزشی طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]
  • سبک حمایت اجتماعی رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]
  • سبک رهبری رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]
  • سبک‌های مدیریت تعارض مهارت‌های بنیادی ارتباط و سبک‌های مدیریت تعارض سازمانی: مطالعه کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 33-41]
  • سکوت سازمانی تعیین رابطه بین سکوت سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 51-61]
  • سکوت کارکنان تعیین رابطه بین سکوت سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 51-61]

ص

  • صنعت ورزش موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]

ع

  • عدالت سازمانی ارائه مدل علی روابط عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی با ﺗﺄکید بر نقش واسطه ای اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 29-40]

ق

  • قدرت مبتنی بر تخصص رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]
  • قصد‌خرید شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]

ک

  • کارایی" تحلیل کارآیی و اولویت بندی اداره های ورزش و جوانان استان لرستان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها(DEA) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 85-97]
  • کارآفرینی مستقل تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
  • کارشناسان تربیت بدنی مهارت‌های بنیادی ارتباط و سبک‌های مدیریت تعارض سازمانی: مطالعه کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 33-41]
  • کالاهای ورزشی موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]
  • کمیته ملی پارالمپیک طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزش های رقابتی [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 11-27]

م

  • مدل معادلات ساختاری طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]
  • مهارت‌های ارتباطی مهارت‌های بنیادی ارتباط و سبک‌های مدیریت تعارض سازمانی: مطالعه کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 33-41]
  • موانع موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]

و

  • واژگان کلیدی: اثربخشی سازمانی طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزش های رقابتی [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 11-27]
  • ورزش ارتباط بین مدیریت دانش با اثربخشی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 41-50]
  • ورزش تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
  • ورزش مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]
  • ورزش" تحلیل کارآیی و اولویت بندی اداره های ورزش و جوانان استان لرستان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها(DEA) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 85-97]
  • ورزش قهرمانی بانوان تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیکSWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 1-16]

ه

  • هیجان کاری طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]
  • هوشمندی رقابتی تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
  • هوش هیجانی طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]

ی

  • یادگیری سازمانی ارائه مدل علی روابط عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی با ﺗﺄکید بر نقش واسطه ای اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 29-40]