نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اخلاق ارتباط بین اخلاق کاری، تعهد شغلی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 61-72]
  • اسپرولز کندال بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان لوازم ورزشی (مطالعه موردی شهر شیراز) [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 37-45]
  • اعتبار بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 23-33]
  • اقتصاد ورزشی تحلیل روند تعادل رقابتی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران و لیگ های برتر آسیا با استفاده از شاخص هایk تیم برتر ، منحنی لورنز و ضریب جینی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 49-60]

ب

  • بازاریابی تجربی بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 23-33]
  • بانوان ورزشکار تعیین رابطة ماهیت ورزش (انفرادی، اجتماعی، برخوردی و غیر برخوردی) و فعالیت های فراغتی بانوان ورزشکار و مقایسة آن با غیر ورزشکاران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 1-11]
  • بخش خصوصی بررسی چالش های اجرایی مادۀ 88 ( خصوصی سازی اماکن ورزشی) در ورزش شهرستان ها [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 73-84]
  • برنامه ورزشی نود تحلیل مؤلفه‌های هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 35-47]
  • برند ورزشی بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 23-33]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل مؤلفه‌های هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 35-47]
  • تصمیم گیری بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان لوازم ورزشی (مطالعه موردی شهر شیراز) [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 37-45]
  • تعهد ارتباط بین اخلاق کاری، تعهد شغلی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 61-72]
  • تفکر استراتژیک بررسی وضعیت تفکر استراتژیک مدیران انجمن گردشگری ورزشی کشور بر اساس مدل جین لیدکا [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 73-81]
  • توانمندی ارتباط تحلیل‌رفتگی شغلی با ویژگی‌های شغلی، توانمندسازی روان‌شناختی و ساختاری: مدلی برای محیط کار کارکنان ورزش [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 25-35]

ج

  • جامعه‌پذیری ورزش شناسایی و تحلیل عوامل تأثیر گذار بر فرهنگ پذیری ورزش از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 11-22]
  • جهانی‌شدن شناسایی و تحلیل عوامل تأثیر گذار بر فرهنگ پذیری ورزش از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 11-22]

خ

  • خرید بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان لوازم ورزشی (مطالعه موردی شهر شیراز) [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 37-45]
  • خصوصی سازی بررسی چالش های اجرایی مادۀ 88 ( خصوصی سازی اماکن ورزشی) در ورزش شهرستان ها [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 73-84]

د

  • دانشجو بررسی رابطه استفاده از رسانه‌های ورزشی و میزان سرمایه اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 13-23]

ر

  • رسانه های ورزشی بررسی رابطه استفاده از رسانه‌های ورزشی و میزان سرمایه اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 13-23]
  • رفتار ارزشی شناسایی و تحلیل عوامل تأثیر گذار بر فرهنگ پذیری ورزش از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 11-22]
  • روانسنجی بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 23-33]

س

  • سازمان های ورزشی ارتباط بین اخلاق کاری، تعهد شغلی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 61-72]
  • سرمایه اجتماعی بررسی رابطه استفاده از رسانه‌های ورزشی و میزان سرمایه اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 13-23]
  • سیستم نوآورانه سازمانی طراحی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مولفه های سیستم سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 47-59]

ش

  • شغل ارتباط تحلیل‌رفتگی شغلی با ویژگی‌های شغلی، توانمندسازی روان‌شناختی و ساختاری: مدلی برای محیط کار کارکنان ورزش [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 25-35]
  • شیوة زندگی شناسایی و تحلیل عوامل تأثیر گذار بر فرهنگ پذیری ورزش از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 11-22]

ض

  • ضریب جینی تحلیل روند تعادل رقابتی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران و لیگ های برتر آسیا با استفاده از شاخص هایk تیم برتر ، منحنی لورنز و ضریب جینی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 49-60]

ع

  • عدالت تعاملی مدل یابی رابطه ادراک از عدالت سازمانی و درگیری شغلی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 85-95]
  • عدالت توزیعی مدل یابی رابطه ادراک از عدالت سازمانی و درگیری شغلی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 85-95]
  • عدالت رویه ای مدل یابی رابطه ادراک از عدالت سازمانی و درگیری شغلی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 85-95]
  • عملکرد ارتباط بین اخلاق کاری، تعهد شغلی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 61-72]

غ

  • غیر ورزشکاران تعیین رابطة ماهیت ورزش (انفرادی، اجتماعی، برخوردی و غیر برخوردی) و فعالیت های فراغتی بانوان ورزشکار و مقایسة آن با غیر ورزشکاران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 1-11]

ف

  • فرسودگی ارتباط تحلیل‌رفتگی شغلی با ویژگی‌های شغلی، توانمندسازی روان‌شناختی و ساختاری: مدلی برای محیط کار کارکنان ورزش [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 25-35]
  • فرهنگ‌پذیری ورزش شناسایی و تحلیل عوامل تأثیر گذار بر فرهنگ پذیری ورزش از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 11-22]
  • فعالیت فراغتی تعیین رابطة ماهیت ورزش (انفرادی، اجتماعی، برخوردی و غیر برخوردی) و فعالیت های فراغتی بانوان ورزشکار و مقایسة آن با غیر ورزشکاران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 1-11]

ک

  • کارآفرینی سازمانی طراحی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مولفه های سیستم سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 47-59]
  • کلمات کلیدی: "تعهد ورزشی" تاثیررقابت طلبی بر تعهد ورزشی بازیکنان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 1-9]

گ

  • گردشگری ورزشی بررسی وضعیت تفکر استراتژیک مدیران انجمن گردشگری ورزشی کشور بر اساس مدل جین لیدکا [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 73-81]

ل

  • لیگ برتر فوتبال و تعادل رقابتی تحلیل روند تعادل رقابتی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران و لیگ های برتر آسیا با استفاده از شاخص هایk تیم برتر ، منحنی لورنز و ضریب جینی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 49-60]
  • لوازم ورزشی بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان لوازم ورزشی (مطالعه موردی شهر شیراز) [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 37-45]

م

  • مدیریت ورزشی مدل یابی رابطه ادراک از عدالت سازمانی و درگیری شغلی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 85-95]
  • مدل جین لیدکا بررسی وضعیت تفکر استراتژیک مدیران انجمن گردشگری ورزشی کشور بر اساس مدل جین لیدکا [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 73-81]
  • مدل سازی ارتباط تحلیل‌رفتگی شغلی با ویژگی‌های شغلی، توانمندسازی روان‌شناختی و ساختاری: مدلی برای محیط کار کارکنان ورزش [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 25-35]
  • مشتری بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان لوازم ورزشی (مطالعه موردی شهر شیراز) [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 37-45]
  • مشتریان ورزشی بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 23-33]
  • منابع انسانی ارتباط بین اخلاق کاری، تعهد شغلی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 61-72]
  • منحنی لورنز تحلیل روند تعادل رقابتی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران و لیگ های برتر آسیا با استفاده از شاخص هایk تیم برتر ، منحنی لورنز و ضریب جینی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 49-60]
  • موانع بررسی چالش های اجرایی مادۀ 88 ( خصوصی سازی اماکن ورزشی) در ورزش شهرستان ها [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 73-84]

ن

  • نوع ورزش تعیین رابطة ماهیت ورزش (انفرادی، اجتماعی، برخوردی و غیر برخوردی) و فعالیت های فراغتی بانوان ورزشکار و مقایسة آن با غیر ورزشکاران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 1-11]

و

  • ورزش بررسی چالش های اجرایی مادۀ 88 ( خصوصی سازی اماکن ورزشی) در ورزش شهرستان ها [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 73-84]
  • وزارت ورزش و جوانان طراحی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مولفه های سیستم سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 47-59]

ه

  • هوش فرهنگی تحلیل مؤلفه‌های هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 35-47]