نمایه نویسندگان

آ

  • آریان فر، مرتضی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]
  • آزموده مقدم، زهرا تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
  • آقایی، علی اکبر تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیکSWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 1-16]
  • آقاخانبابائی، مریم نقش میانجی گری خودکارآمدی در رابطه بین حمایت اجتماعی و مشارکت در فعالیت بدنی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 63-71]

ا

  • اتقیا، ناهید ارتباط بین مدیریت دانش با اثربخشی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 41-50]
  • احسانی، محمد مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]
  • امیری، مجتبی مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]
  • اندام، رضا تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیکSWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 1-16]

پ

  • پارساجو، علی تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیکSWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 1-16]
  • پورسلطانی، حسین نقش میانجی گری خودکارآمدی در رابطه بین حمایت اجتماعی و مشارکت در فعالیت بدنی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 63-71]

ج

  • جوانی، وجیهه مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]

ح

  • حمیدی، مهرزاد طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزش های رقابتی [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 11-27]

د

  • دهقانی سلطانی، مهدی طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]
  • دولتی، مسعود رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]

ر

  • رستگار، احمد ارائه مدل علی روابط عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی با ﺗﺄکید بر نقش واسطه ای اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 29-40]
  • رضوی، محمد حسین طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزش های رقابتی [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 11-27]

س

  • سجادی، نصرالله طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزش های رقابتی [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 11-27]
  • سلطانی، مرتضی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]
  • سلطانی بناوندی، اعظم طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]

ش

  • شیری، اردشیر طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]
  • شیرخدایی، میثم تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
  • شریفی اسکندری، اعظم تعیین رابطه بین سکوت سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 51-61]
  • شریفیان، اسماعیل موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]
  • شعبانی بهار، غلامرضا تعیین رابطه بین سکوت سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 51-61]

ص

  • صابونچی، رضا تحلیل کارآیی و اولویت بندی اداره های ورزش و جوانان استان لرستان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها(DEA) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 85-97]
  • صیف، محمد حسن ارائه مدل علی روابط عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی با ﺗﺄکید بر نقش واسطه ای اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 29-40]

ض

  • ضیائی، فاطمه تحلیل وضعیت گردشگری ورزشی استان سیستان وبلوچستان براساس مدل SWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 73-85]

ط

  • طالبی، سعید ارائه مدل علی روابط عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی با ﺗﺄکید بر نقش واسطه ای اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 29-40]

ع

  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم مهارت‌های بنیادی ارتباط و سبک‌های مدیریت تعارض سازمانی: مطالعه کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 33-41]
  • عنبریان، مهرداد تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیکSWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 1-16]

ف

  • فتحی، محمدرضا شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]
  • فرزان، فرزام تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
  • فلاحی، احمد مهارت‌های بنیادی ارتباط و سبک‌های مدیریت تعارض سازمانی: مطالعه کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 33-41]

ق

  • قهرمانی، امید مهارت‌های بنیادی ارتباط و سبک‌های مدیریت تعارض سازمانی: مطالعه کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 33-41]
  • قهرمان تبریزی، کوروش موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]

ک

  • کامیاب کلانتری، رویا ارائه مدل علی روابط عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی با ﺗﺄکید بر نقش واسطه ای اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 29-40]
  • کتبی، فرشته طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزش های رقابتی [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 11-27]
  • کریمی، شکوفه طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 57-71]
  • کلاته سیفری، معصومه تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 17-32]
  • کوزه چیان، هاشم مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 43-56]

م

  • محمدی، سردار رابطه سبک رهبری و منابع قدرت مربیان با رضایتمندی بازیکنان والیبال [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 1-10]
  • مختاری دینانی، مریم ارتباط بین مدیریت دانش با اثربخشی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 41-50]
  • مظفری، سید امیر احمد نقش میانجی گری خودکارآمدی در رابطه بین حمایت اجتماعی و مشارکت در فعالیت بدنی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 63-71]
  • منصوری بروجنی، ویدا ارتباط بین مدیریت دانش با اثربخشی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 41-50]
  • موسوی، سید محمد تحلیل کارآیی و اولویت بندی اداره های ورزش و جوانان استان لرستان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها(DEA) [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 85-97]
  • موسوی گیلانی، سیدرضا تحلیل وضعیت گردشگری ورزشی استان سیستان وبلوچستان براساس مدل SWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 73-85]

ن

  • ناصرزاده، سیدمحمدرضا شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 87-98]
  • نژاد سجادی، سیداحمد تحلیل وضعیت گردشگری ورزشی استان سیستان وبلوچستان براساس مدل SWOT [دوره 6، شماره 12، 1395، صفحه 73-85]
  • نظریان مادوانی، عباس ارتباط بین مدیریت دانش با اثربخشی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 41-50]

ی

  • یوسفی زرندی، محمد حسین موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 6، شماره 11، 1395، صفحه 73-83]