نمایه نویسندگان

آ

  • آبیاری برایی، میثم تاثیررقابت طلبی بر تعهد ورزشی بازیکنان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 1-9]
  • آقاپور، سید مهدی شناسایی و تحلیل عوامل تأثیر گذار بر فرهنگ پذیری ورزش از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 11-22]

ا

  • ابویسانی، آسیه ارتباط بین اخلاق کاری، تعهد شغلی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 61-72]
  • احمدی، سیروس تحلیل روند تعادل رقابتی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران و لیگ های برتر آسیا با استفاده از شاخص هایk تیم برتر ، منحنی لورنز و ضریب جینی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 49-60]
  • اسدی، حسن مدل یابی رابطه ادراک از عدالت سازمانی و درگیری شغلی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 85-95]
  • اندام، رضا ارتباط بین اخلاق کاری، تعهد شغلی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 61-72]

ب

  • بردیافر، نفیسه بررسی وضعیت تفکر استراتژیک مدیران انجمن گردشگری ورزشی کشور بر اساس مدل جین لیدکا [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 73-81]

پ

  • پرستار، فاطمه ارتباط تحلیل‌رفتگی شغلی با ویژگی‌های شغلی، توانمندسازی روان‌شناختی و ساختاری: مدلی برای محیط کار کارکنان ورزش [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 25-35]

ت

  • توکلی انگوت، سخاوت بررسی چالش های اجرایی مادۀ 88 ( خصوصی سازی اماکن ورزشی) در ورزش شهرستان ها [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 73-84]

ج

  • جلالی فراهانی، مجید مدل یابی رابطه ادراک از عدالت سازمانی و درگیری شغلی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 85-95]
  • جهاندیده، محمد علی بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان لوازم ورزشی (مطالعه موردی شهر شیراز) [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 37-45]

ح

  • حسینی، سید عماد بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان لوازم ورزشی (مطالعه موردی شهر شیراز) [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 37-45]
  • حمیدی، مهرزاد بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 23-33]

خ

  • خیراندیش بروجنی، بهناز تعیین رابطة ماهیت ورزش (انفرادی، اجتماعی، برخوردی و غیر برخوردی) و فعالیت های فراغتی بانوان ورزشکار و مقایسة آن با غیر ورزشکاران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 1-11]

ر

  • رضایی، مونا بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 23-33]
  • رمضانی نژاد، رحیم بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان لوازم ورزشی (مطالعه موردی شهر شیراز) [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 37-45]

ز

  • زارعی، علی تعیین رابطة ماهیت ورزش (انفرادی، اجتماعی، برخوردی و غیر برخوردی) و فعالیت های فراغتی بانوان ورزشکار و مقایسة آن با غیر ورزشکاران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 1-11]

س

  • سپاسی، حسین ارتباط تحلیل‌رفتگی شغلی با ویژگی‌های شغلی، توانمندسازی روان‌شناختی و ساختاری: مدلی برای محیط کار کارکنان ورزش [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 25-35]
  • سجادی، نصراله بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 23-33]

ش

  • شریفیان، اسماعیل تاثیررقابت طلبی بر تعهد ورزشی بازیکنان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 1-9]

ع

  • عبدالملکی، حسین بررسی رابطه استفاده از رسانه‌های ورزشی و میزان سرمایه اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 13-23]
  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم بررسی رابطه استفاده از رسانه‌های ورزشی و میزان سرمایه اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 13-23]

غ

  • غایب زاده، شهروز بررسی چالش های اجرایی مادۀ 88 ( خصوصی سازی اماکن ورزشی) در ورزش شهرستان ها [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 73-84]
  • غفوری، فرزاد تعیین رابطة ماهیت ورزش (انفرادی، اجتماعی، برخوردی و غیر برخوردی) و فعالیت های فراغتی بانوان ورزشکار و مقایسة آن با غیر ورزشکاران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 1-11]

ف

  • فائقی، سحر تحلیل مؤلفه‌های هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 35-47]
  • فراهانی، ابوالفضل طراحی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مولفه های سیستم سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 47-59]
  • فرج زاده، شهروز شناسایی و تحلیل عوامل تأثیر گذار بر فرهنگ پذیری ورزش از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 11-22]
  • فردوسی، محمدحسن طراحی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مولفه های سیستم سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 47-59]
  • فریدونی، مسعود مدل یابی رابطه ادراک از عدالت سازمانی و درگیری شغلی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 85-95]

ک

  • کاشف، سید محمد شناسایی و تحلیل عوامل تأثیر گذار بر فرهنگ پذیری ورزش از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 11-22]
  • کشاورز، لقمان طراحی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مولفه های سیستم سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 47-59]

گ

  • گودرزی، محمود بررسی رابطه استفاده از رسانه‌های ورزشی و میزان سرمایه اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 13-23]

م

  • محرم زاده، مهرداد بررسی چالش های اجرایی مادۀ 88 ( خصوصی سازی اماکن ورزشی) در ورزش شهرستان ها [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 73-84]
  • میرکاظمی، سیده عذرا ارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 61-71]
  • مشکاتی، زهره تحلیل مؤلفه‌های هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 35-47]
  • منتظری، امیر ارتباط بین اخلاق کاری، تعهد شغلی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 61-72]
  • مودی، داود ارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 61-71]
  • موسوی، سیدجعفر بررسی وضعیت تفکر استراتژیک مدیران انجمن گردشگری ورزشی کشور بر اساس مدل جین لیدکا [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 73-81]

ن

  • نژادسجادی، سید احمد تاثیررقابت طلبی بر تعهد ورزشی بازیکنان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 1-9]
  • نوربخش، پریوش ارتباط تحلیل‌رفتگی شغلی با ویژگی‌های شغلی، توانمندسازی روان‌شناختی و ساختاری: مدلی برای محیط کار کارکنان ورزش [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 25-35]

و

  • وحدانی، محسن ارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 61-71]
  • ولی، مجید تحلیل روند تعادل رقابتی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران و لیگ های برتر آسیا با استفاده از شاخص هایk تیم برتر ، منحنی لورنز و ضریب جینی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 49-60]
  • ولی زاده الوان، سمیه تحلیل مؤلفه‌های هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 35-47]

ه

  • هنری، حبیب بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی [دوره 5، شماره 9، 1394، صفحه 23-33]

ی

  • یابنده، معصومه تعیین رابطة ماهیت ورزش (انفرادی، اجتماعی، برخوردی و غیر برخوردی) و فعالیت های فراغتی بانوان ورزشکار و مقایسة آن با غیر ورزشکاران [دوره 5، شماره 10، 1394، صفحه 1-11]