موضوعات = بازاریابی
تعداد مقالات: 13
1. اثر ابعاد جو استادیوم ورزشی بر نیت های رفتاری تماشاگران فوتبال با میانجیگری رضایت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 شهریور 1398

عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ حشمت الله دریانورد؛ وحید دلشب


2. طراحی مدل مفهومی حمایت ورزشی در ایران

دوره 8، شماره 16، پاییز و زمستان 1397، صفحه 1-11

رحیم خسرومنش؛ محمد خبیری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ آمنه اسدالهی


3. نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی‌مالی

دوره 8، شماره 15، بهار و تابستان 1397، صفحه 1-14

سردار محمدی؛ مجتبی قاسمی سیانی


4. مدل رفتار مصرف کننده ورزش همگانی

دوره 7، شماره 14، پاییز و زمستان 1396، صفحه 29-41

خاطره جماعت؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ محمود گودرزی؛ حبیب هنری


5. اثر ابعاد تصویر برند ورزشکار بر وفاداری هواداران

دوره 7، شماره 13، بهار و تابستان 1396، صفحه 53-67

عابد محمودیان؛ دکتر سعید صادقی بروجردی؛ سردار محمدی


6. مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران

دوره 6، شماره 12، پاییز و زمستان 1395، صفحه 43-56

وجیهه جوانی؛ محمد احسانی؛ مجتبی امیری؛ هاشم کوزه چیان


8. موانع رقابت پذیری کالاهای داخلی با نمونه های خارجی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران

دوره 6، شماره 11، بهار و تابستان 1395، صفحه 73-83

محمد حسین یوسفی زرندی؛ اسماعیل شریفیان؛ کوروش قهرمان تبریزی


9. بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان لوازم ورزشی (مطالعه موردی شهر شیراز)

دوره 5، شماره 10، پاییز و زمستان 1394، صفحه 37-45

محمد علی جهاندیده؛ سید عماد حسینی؛ رحیم رمضانی نژاد


10. بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی

دوره 5، شماره 9، بهار و تابستان 1394، صفحه 23-33

مونا رضایی؛ مهرزاد حمیدی؛ نصراله سجادی؛ حبیب هنری


11. ارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی

دوره 5، شماره 9، بهار و تابستان 1394، صفحه 61-71

داود مودی؛ سیده عذرا میرکاظمی؛ محسن وحدانی


13. نقش رسانه در جذب تماشاگران تیم‌های فوتبال استان خراسان رضوی حاضر در لیگ آزادگان

دوره 4، شماره 7، بهار و تابستان 1393، صفحه 55-65

سعید مرتضوی؛ محسن رجب زاده رجب زاده؛ علی جعفری؛ شهرام عباسی؛ محمد گل محمدی