نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تأثیر مسئولیت اجتماعی ورزشکار بر هویت طرفداران با نقش میانجی شهرت ورزشکار، درگیری طرفداران و تصویر برند ورزشکار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 آبان 1400

10.22084/smms.2021.25004.2943

آزیتا رضایی؛ دکتر سعید صادقی بروجردی؛ عابد محمودیان


نقش هویت تیمی در قصد حضور تماشاگران فوتبال با میانجی گری محدودیت های حضور (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران)

دوره 11، شماره 21، تیر 1400، صفحه 35-49

10.22084/smms.2020.20492.2482

عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ محمد ناروئی؛ آکو ابراهیم فقی محمود


اثر ابعاد جو استادیوم ورزشی بر نیت های رفتاری تماشاگران فوتبال با میانجیگری رضایت

دوره 9، شماره 17، شهریور 1398، صفحه 53-68

10.22084/smms.2019.15909.2171

عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ امیر دریانورد؛ وحید دلشب


اثر ابعاد تصویر برند ورزشکار بر وفاداری هواداران

دوره 7، شماره 13، اردیبهشت 1396، صفحه 53-67

10.22084/smms.2017.13712.2049

عابد محمودیان؛ دکتر سعید صادقی بروجردی؛ سردار محمدی