نویسنده = سید نصرا... سجادی
اثربخشی مشاهدۀ تیزر تبلیغاتی بر شاخص ترجیح امواج مغزی نسبت به تمایل برای خرید محصولات ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آذر 1400

10.22084/smms.2021.23414.2773

نسیم ایروانی نژاد؛ سید نصراله سجادی؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ مهرزاد حمیدی


تحلیل کیفی عوامل بازدارنده مصرف مواد نیروزا در ورزشکاران

دوره 11، شماره 21، تیر 1400، صفحه 139-150

10.22084/smms.2020.21851.2628

محسن بیرانوند؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ سید نصراله سجادی؛ مهرزاد حمیدی


پارادایم جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 10، شماره 19، خرداد 1399، صفحه 169-186

10.22084/smms.2020.21915.2627

سجاد سروش؛ سید نصراله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی


طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزش های رقابتی

دوره 6، شماره 11، اردیبهشت 1395، صفحه 11-27

10.22084/smms.2016.1608

فرشته کتبی؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد حسین رضوی؛ نصرالله سجادی


اولویت بندی عوامل مؤثر بر موفقیت کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2010 گوانجو

دوره 3، شماره 5، شهریور 1392، صفحه 1-14

سید نصرالله سجادی؛ حمیدرضا صفری؛ وحید ساعت چیان؛ سید مهدی رسولی


ارتباط بین ابعاد شخصیت و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مرد تربیت بدنی شهر زنجان

دوره 1، شماره 1، مرداد 1390، صفحه 37-48

مجید جلالی فراهانی؛ سید نصرا... سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ یوسف اسلامی