نویسنده = ������������ ������������
تعداد مقالات: 2
1. اثربخشی مشاهدۀ تیزر تبلیغاتی بر شاخص ترجیح امواج مغزی نسبت به تمایل برای خرید محصولات ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آذر 1400

10.22084/smms.2021.23414.2773

نسیم ایروانی نژاد؛ سید نصراله سجادی؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ مهرزاد حمیدی


2. تحلیل کیفی عوامل بازدارنده مصرف مواد نیروزا در ورزشکاران

دوره 11، شماره 21، تیر 1400، صفحه 139-150

10.22084/smms.2020.21851.2628

محسن بیرانوند؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ سید نصراله سجادی؛ مهرزاد حمیدی